Dyrt, men god kvalitet og betryggende
"Jeg havde aldrig brugt radar før, men jeg ville gerne have et kamera til at filme i tilfælde af en ulykke. Jeg valgte denne på grund af dens tre funktioner (lys, kamera, radar), fordi jeg ikke ville have for mange beslag og enheder på min sadelpind. Prisen er høj, men i sidste ende er jeg glad for det: Opløsningen er god nok til at læse nummerplader om dagen (men det er ikke opløsningen på et berømt actioncam), kapaciteten er flere timer (mindst 6 timer), og radarfunktionen er fantastisk, hvis du har en Garmin GPS (eller en smartphone, men jeg har ikke prøvet det). Du bliver advaret om modkørende biler bagfra, før du hører dem: lange lige strækninger på hovedveje (når du ikke kan undgå dem), små sving på landeveje ... . Du kan se dem nærme sig med 2 forskellige farver afhængigt af deres hastighed. Der er en nedtælling, som viser antallet af biler. Den (gode) kvalitet er der: robusthed, finish, fastgørelsestilbehør ... . Kort sagt, det er dyrt, men det beroliger mig ved at advare mig om bilernes ankomst, og det "afstresser" lidt, især på soloture. Jeg ved ikke, om den fungerer lige så godt med en gruppe (jeg har ikke prøvet den).
