Smagen er ikke for stærk og
"Ikke for stærk og behagelig smag. Meget let at bruge. Er alle de effekter, der "sælges", virkelig til stede, når de indtages... . ... Jeg ved det ikke ... men det passer mig, og det er sandsynligvis derfor, jeg har fortsat med at bruge dem i flere år. Hvad angår Probikeshop, så var den perfekt som sædvanlig."
