Gå til produktinformation
1 fra 1
POWERBAR

POWERBAR ISOACTIVE Energidrik (600 g) Citron

POWERBAR ISOACTIVE Energy Drink anbefales til hydrering og forfriskning under træning. Dens sammensætning sikrer fremragende assimilering af dens komponenter.Ved at tilbyde de fem vigtigste... Læs mere om det
Sædvanlig pris 118,00 DKK
Sædvanlig pris Kampagnepris 118,00 DKK
Se alle detaljer

Beskrivelse

POWERBAR ISOACTIVE Energy Drink anbefales til hydrering og forfriskning under træning. Dens sammensætning sikrer fremragende assimilering af dens komponenter.

Ved at tilbyde de fem vigtigste elektrolytter (natrium, klorid, kalium, magnesium og calcium) giver denne drik dig mulighed for at kompensere for tabet af mineralsalte på grund af anstrengelse og sved. Det sikrer, at du er velhydreret, mens kulhydratindholdet hjælper med at holde dig energisk.

Ref: 7970433597606

Højdepunkter

Kulhydrat/elektrolyt-blandingen forbedrer vandoptagelsen under fysisk aktivitet. En blanding af to kilder til C2MAX-kulhydrater Forsyner kroppen med de 5 elektrolytter (natrium, klorid, kalium, calcium og magnesium), der tabes mest gennem sved. Ingen kunstige smagsstoffer eller konserveringsmidler (i overensstemmelse med loven) Velegnet til vegetarisk kost

Teknisk information

At tage: Før eller under træning Udseende: Pulver Emballage: 600 g bøtte Effekter: Forberedelse, progressiv energi Glutenfri: Nej Egnede diæter: Vegetarisk Smag: Citron ANBEFALET BRUG - Tilberedning af blanding: Opløs 33 g (ca. 3 spiseskefulde) i 500 ml vand - Generel hydreringsstrategi for aktiviteter > 60 minutter: Drik ca. 200 - 300 ml i timen før træning Drik 150 - 200 ml hvert 15. minut under træning - ISOACTIVE bidrager også til dit kulhydratbehov med 29 g pr. flaske. Under træningen bør du indtage op til 90 g kulhydrater, afhængigt af intensitet og varighed. - Som supplement til en varieret og afbalanceret kost og en sund livsstil ▲ Ingredienser : Glukose, maltodextrin, fruktose, mineralsalte (natriumcitrat, natriumklorid, kalciumglukonat, kaliumklorid, magnesiumcitrat, kalciumlaktat), syrningsmiddel (citronsyre), naturlig aroma, saflorkoncentrat, rødbedesaftpulver, antiklumpningsmiddel (siliciumdioxid) ADVARSEL: Kan indeholde spor af mælk og soja Næringsindhold pr. portion på 33 g (fortyndes i 500 ml vand): Energi: 511 kJ / 120 kcal Fedt: 0 g (heraf mættet fedt: 0 g) Kulhydrater: 29 g (heraf sukkerarter: 20 g) Protein: 0 g Salt: 0,89 g Natrium: 355 mg Kalium: 151 mg (8 %**) Klorid: 356 mg (53 %**) Calcium: 58,7 mg (8 %**) Magnesium: 22,4 mg (8 %**) **% næringsstofreferenceværdi

Oplysninger om priser

*Leverandørens anbefalede udsalgspris i februar 2024

Overall rating: 4.3448277 / 5 from 29 reviews.

AI Generated Review Summary

POWERBAR ISOACTIVE Energy Drink is highly recommended for hydration and refreshment during exercise. Customers appreciate its good taste and effective electrolyte composition, which helps maintain mineral balance and energy levels.

Summary topics

  • Drink Quality: 35%
  • Taste Quality: 58%

Review topics: ["issues","value","price","taste","drink","outings","tolerance"].

Review highlights

  • "Very attractive price, effective product and very good taste"Adrigir
  • "Very good taste, ideal for efforts between 3-4 hours, for intense training and racing."Ed21
  • "Not too sweet drink, works well for outings of 2-3 hours"Rugbyxv

Reviews

Boisson qui passe bien, aucun

"Boisson qui passe bien, aucun souci de digestion ou autre désagrément Bon rapport qualité prix"

Jean-pierre G. (4/5)

Boisson iso active power bar

"Boison iso active, qu’un est pas trop sucré ce qui permet sa consolation même par chaud."

Nico2733 (5/5)

Excellent.

"Boisson pas trop sucré, fait le taf sur des sorties de 2-3h"

Rugbyxv (5/5)

Bon

"Goûts variés bon et ok pour l’apport calorique peut-être un peu trop sucré s’il on respecte le dosage"

Pru (5/5)

Boisson Énergétique POWERBAR ISOACTIVE (1,3 kg)

"bonne boisson . . bon gout . je le conseille pour les sortie de 2h minimun"

Olivier71 (5/5)

Très bien.

"Utile lors de sorties longues. Goût correct. (Légèrement acide)"

Fredb1234 (4/5)

Poudre énergétique

"Une boisson très digeste et qui fait son efect pour moi une bonne surprise."

Bike26 (4/5)

Bon goût pas trop sucré se digère bien

"Ras bon goût suivre le dosage se digère facilement"

Grandpa (4/5)

Bien

"Bien, bon goût et fait le job. Par contre la louche fournie est un peut trop grande pour l'ouverture du bidon."

Maxo (3/5)

Boisson isotonique

"Goût ok, mais un peu trop sucré. Ca reste pas chère."

Ahri (3/5)

Q&A