meget flot sadel ... den har en
"meget dejlig sadel ... den har et godt greb, og jeg føler mig ikke træt på lange ture ... . ... Jeg giver den ikke 5 stjerner, fordi den er lidt tung ... ... men det er den pris, du skal betale, hvis du vil have mere komfort ... ..."
